niedziela, 24 kwietnia 2016

Monika Halerz

Pomysł na subtelną, kobiecą sesję w eleganckim lokalu zagnieździł się w mojej głowie już bardzo dawno temu... Długo szukałam osoby, która idealnie wkomponuje się w klimat zdjęć, które już poniekąd były zrealizowane w mojej wyobraźni. Na szczęście, po wielu próbach zgrania terminów z Moniką, udało nam się spotkać! Monika jest zaangażowana, profesjonalna i - to co mnie bardzo ucieszyło - dokładnie przygotowana do zdjęć! Mam nadzieję, że to nie będzie nasza ostatnia współpraca i znowu uda nam się stworzyć coś razem. Emotikon smile
Jeszcze raz chciałabym podziękować restauracji Różana za udostępnienie lokalu.A teraz czas na przyjemność dla Waszych oczu, drodzy Czytelnicy!

Ps. Ale ostatnio się rozgadałam ! :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz